Medicina rada

Preglede obavlja stručni tim lekara specijalista medicine rada, psihijatara, neurologa, kardiologa, internista, oftalmologa, ORL specijalista, rendgenologa i stručnih saradnika -psihologa i socijalnih radnika.

Medicina rada obuhvata:

•  Pregledi za zapošljavanje
    Periodični pregledi / zakonska OBAVEZA koja ujedno daje mogućnost poslodavcu da pravilno raspolaže s kadrom i prati ukupno zdravstveno stanje zaposlenih. Ova vrsta pregleda koja se u pravilnim vremenskim razdobljima ponavlja pruža svakom pojedincu uvid u stvarno stanje te prevenciju bolesti vezane za rad.
  • Pregledi vozača
    Obavljaju se pregledi kandidata i vozača za A, B, C, E, D i F kategoriju amatera iliprofesionalaca
  • Sistematski pregledi su pregledi koji daju uvid u opšte zdravstveno stanje i preporučuju se poslodavcima za praćenje opšteg zdravstvenog stanja zaposlenih i za praćenje hroničnih i degenerativnih oboljenja.
    Pregledi za profesionalnu orijentaciju i selekciju – odabrati poziv u skladu sa zdravstvenim mogućnostima
  • Pregledi za profesionalnu selekciju i prekvalifikaciju u saradnji sa Tržištem rada
    Učestvujemo u proceni rizika na radnom mestu i radnoj okolini
  • Obavljamo poslove osposobljavanja zaposlenih za pružanje prve pomoći